ebiPhone

ebiphone
Nevolejte z okna, volejte s námi!

  • Ušetřete desítky až stovky korun měsíčně

  • Honza šetří s ebiPhone 400Kč měsíčně

  • Aktivace převáděného čísla za 1 Kč

Převod stávajícího čísla

 

Vaše mobilní číslo si můžete převést k nám rychle a jednoduše ve třech jednoduchých krocích:

                   kontaktovat stávajícího poskytovatele 

             získat ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele)

      dokončit objednávku u ebiPhone

 

 

 

Jak kontaktovat stávajícího operátora a získat ČVOP?

Vždy je nutné kontaktovat vašeho stávajícího poskytovatele (operátora). Pro jednotlivé operátory uvádíme možnosti odchodu.

 

Telefónica O2

Předplacená karta: Zavolejte na číslo 800 02 02 02 nebo navštivte prodejnu O2. Pozor: Výpověď nemůže být přijmuta, pokud je na kartě záporný kredit.

Paušál: Odešlete výpověď poštou na adresu O2 nebo zavoláním na číslo 800 02 02 02.

 

Vodafone

Předplacená karta: Zavolejte na číslo 800 77 00 77. Pozor: Výpověď nemůže být přijmuta, pokud je na kartě záporný kredit.

Paušál: Odešlete výpověď poštou na adresu Vodafone nebo navštivte prodejnu Vodafone.

 

T-Mobile

Předplacená karta: Zavolejte na číslo 4603 hlasového automatického systému. Nejpozději za 2 dny obdržíte SMS-kou ČVOP číslo (Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele). Pozor: Výpověď nemůže být přijmuta, pokud je na kartě záporný kredit.

Paušál: Odešlete písemnou výpověď poštou na adresu T-Mobile Czech Republic a.s., Tomíčkova 2144/1, 148 00 Praha 4 nebo v kterékoliv prodejně T-Mobile. V obou případech si vyžádejte ČVOP číslo.

 

Jiný (Váš stávající) operátor

Informujte se o tom „Jak odejít?“ na infolince nebo webových stránkách vašeho stávajícího operátora.

 

 

 

Jak úspěšně dokončit objednávku v ebiPhone?

  • Připravte si získaný ČVOP (14místné číslo) od svého stávajícího operátora. ČVOP - číslo výpovědi opouštěného poskytovatele.
  • Otevřete stránky ebiPhone ( www.ebiphone.cz). Klikněte na záložku Objednávka a vyplňte objednávkový formulář spolu s ČVOP číslem. V případě objednávky nového čísla, se ČVOP číslo nezadává.
  • Dokončete objednávku. Pokud si nevíte rady jak získat ČVOP číslo, tak nás kontaktujte.
  • Po dokončení objednávky obdržíte doklad o zaplacení. Připravím Vám aktivační balíček k odeslání a ve stejném čase přednastavím služby na SIM kartě.